30. okt 2012

Tõesti, taas ma ütlen teile, kui iganes maa peal kaks teie seast on ühel meelel mingi asja suhtes, mida nad iganes paluvad, siis nad saavad selle minu Isa käest, kes on taevas. Sest kus kaks või kolm on minu nimel koos, seal olen mina nende keskel." (Mt 18:19-20)

Möödunud pühapäevast selline mõte, et iga kristlaste kogunemine (ja iga kristlane) on selles pimedas maailmas valguslaiguks, seega oluline.
Sest olles koos Jeesuse nimel, tema tahtega kooskõlas, on ta ise meiega.
Ning ka igapäevategemiste juures tahab ta olla meiega, kui teda vaid tähele paneme.

Ta lubab ka anda, kui palume ühel meele tema tahtmist mööda.
Palugem siis jätkuvalt ning pangem tähele Jumala vastuseid:
* et tunneksime ära ja leiaksime Jumala abi enda vaimulikes vajadustes
* et tunnetaksime oma tuttavate (vaimulikke) vajadusi ja mida saame teha nende heaks; ning abi seda ka ära teha
* et nad ise ka oma sügavamaid vajadusi mõistaks ja lahendusi otsiks ja leiaks

Meenutuseks mõned vajadused, millest s
eni on juttu olnud: pattude andestus, osadus Jumala ja tema rahvaga, elumõte.. Armastatus ja kuulumine jäid järgmiseks korraks.


0 kommentaari:

Postita kommentaar

Ajad ja pealkirjad