27. veebr 2016

Psalm 23

"Ka kui ma kõnniksin surmavarju orus, ei karda ma kurja,
sest sina oled minuga;
su karjasekepp ja su sau, need trööstivad mind.
Sa katad mu ette laua mu vastaste silma all;
sa võiad mu pead õliga, mu karikas on pilgeni täis." (4-5)
 
   "Sa katad mu ette laua mu vastaste silme all" - see lõhnab  kättemaksu järele? Vahel tahaks, et haiget teinu näeks, et saan edukalt hakkama ka ilma temata. Vaadaku ja kadestagu, kui tore mul on!
   Aga me ei peaks ise kätte maksma, vaid võitma kurja ära heaga ( Rm 12:19-21 ) See algab kättemaksuhimu võitmisest enda sees, vajadusel Jumala abiga.
   Kui vaadata konteksti, siis peamiselt on selles psalmis juttu Jumala hoolitsusest ja kaitsest, mitte kättemaksust. Lihtsalt, isegi vastased ei saa segada Jumala hoolitsust.


0 kommentaari:

Postita kommentaar

Ajad ja pealkirjad