6. dets 2010


Psalm 52

 s.3   Mis sa kiitled kurjusest, sa vägivaldne mees?   Jumala heldus püsib kogu päeva. 
Huvitavalt on öeldud, et Jumala heldus püsib KOGU PÄEVA. Sellega nagu muutub asi konkreetsemaks, mitte lihtsalt 'alati' teadmata lõpu ja algusega, vaid ühe konkreetse päeva: hommikust õhtuni (või isegi õhtust järgmise õhtuni). Kuigi heldus kestab tegelikult iga päev, on päev haaratavam ajalõik kui lõpmatust tähistavad sõnad.


...Kuri ja petlik inimene kistakse maha...

ss 8-11   Õiged näevad seda ja kardavad; ja nad naeravad teda:  “Ennäe seda meest, kes ei pannud Jumalat oma tugevuseks, vaid lootis oma suure rikkuse peale;  ta oli tugev oma nurjatuses.” 
Mina aga olen nagu haljas õlipuu Jumala kojas,  ma loodan Jumala helduse peale ikka ja igavesti.
Ma tänan sind igavesti, et sa nõnda oled teinud, ja ootan su nime,  sest su nimi on hea su vagade jaoks. 


Pahategijad saavad oma palga, nende tehtav kuri on ajutine. Aga Jumala headus on muutumatu. Temaga koos saab kurjuse üle võidutseda. 
Isa, aita mul panna püsivalt tähele su heldust ja loota sinule igas olukorras.

0 kommentaari:

Postita kommentaar